|
DANIŞMA KURULU
|
Coşkun Çoroğlu Konferans Başkanı
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Çoroğlu, aynı üniversitede pazarlama yüksek lisansı yapmıştır. Aile şirketlerinde çalıştıktan sonra Telsim A.Ş.'de pazarlama departmanında göreve başlamıştır. Çoroğlu 32 yaşında iken Ünitel Telekomünisyon A.Ş.'de genel müdürlük görevine getirilmiştir. Çoroğlu’nun, görev yaptığı süre içerisinde şirket yeni bir yapılanma süreciyle iki yıl gibi kısa bir süre içinde, Türk Telekom, Telsim ve IBM gibi dev şirketlerin ilk beş sırada yer aldığı; “500 Firma” arasında 14. sıraya yerleşti. Ayrıca Power Dergisi tarafından yapılan araştırmada, ülkemizdeki pazarlama şirketleri arasında beşinci en büyük pazarlama şirketi seçildi. Yine Çoroğlu döneminde şirket, ülkemizdeki ilk elektronik market zincirlerinden olan Unitel Technomarket’leri ülke çapında 50’yi aşkın mağaza ile faaliyete geçirdi.
Çoroğlu, Ünitel ile eş zamanlı olarak RTNet'in de genel müdürlüğü görevini de yürüttü. Çoroğlu döneminde şirket Webbee markası ile birçok yeniliklere imza attı ve internet servis sağlayıcılarI içerisinde en çok bilinen ve satın alınan 4 marka arasında yer aldı.
Çoroğlu daha sonra Star Telekomünikasyon A.Ş.'de genel müdür görevinde bulundu. Çoroğlu'nun döneminde şirket StarCep markası ile Telekomünikasyon sektörünün en hızlı büyüyen şirketi oldu.
İş dünyasında 250 lider arasında yer alan Çoroğlu, Telekomünikasyon ve Medya gruplarında yönetim kurulu ve icra kurulu görevlerinde de bulunmuştur. CRG Group başkanı olan Çoroğlu'nun iş dünyasına yönelik yayınlanmış, yönetim, pazarlama ve satış konularını içeren 2 kitabı bulunmaktadır.
|
|
Ayşe Işıl Akyol
Avusturya Kız Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur. İş hayatına 1987 yılında İnterbank’ ta yönetici adayı olarak başlamıştır. Daha sonra sigorta sektörüne geçerek Commercial Union (AVIVA) şirketinde çalışmış ve 1995 yılında bu şirkette genel müdür yardımcılığına yükselmiştir. 2002 yılından beri AXA Sigorta’da satış, pazarlama ve bölgelerden sorumlu başkan ve icra kurulu üyesi olarak görev yapmıştır.
|
|
Yüce Kaner Atalay Nestle Pazarlama ve Kurumsal İletişim Başkanı
Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden mezun olan Atalay, Nestlé’deki kariyerine 1997 yılında başladı. Atalay Nestle'de satış ve pazarlama departmanlarında görev aldı. 2000-2002 yılları arasında Nestlé S.A., İsviçre, Vevey’deki Merkez Ofisi’nde Gıda Stratejik İş Birimi’nde (SBU) Pazarlama Danışmanı olarak görev alan Atalay, sonrasında Türkiye’ye dönerek Mutfak Ürünleri Grup Ürün Müdürlüğü görevini üstlendi. 2005 yılında Kahvaltılık Gevrekler Ülke Müdürü görevine getirilen Yüce Kaner Atalay, ekibi ile birlikte üstün başarı göstererek Türkiye’deki kahvaltılık gevrekler iş birimi hacmini büyüttü. 2011 yılında Bursa Karacabey’de açılan kahvaltılık gevrekler fabrikasının yatırım proje aşamasında önemli rol üstlendi.
|
|
Bilge Çiftçi Vodafone Marka ve Pazarlama Stratejisi Bölüm Başkanı
Çiftçi, pazarlama kariyerine Procter&Gamble Türkiye’de, 1998 yılında başladı. 2011 yılına kadar Türkiye, İngiltere ve Cenevre ofislerinde şampuan, deterjan, kişisel bakım, çocuk bezi ve hijyenik kadın ürünlerinde bölgesel ve global marka ve pazarlama yöneticiliği görevlerinde bulundu. Ağustos 2011’den beri Vodafone- Türkiye’de Marka ve Pazarlama Stratejisi Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır.
|
|
Faruk Çizmecioğlu
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme bölümünden mezun olan Çizmecioğlu, Oyak Renault Firması lojistik departmanında farklı pozisyonlarda görev aldıktan sonra Uluslararası Dış Ticaret alanında çalışmıştır. 2004 yılında Türk Hava Yolları’nda göreve başlayan Çizmecioğlu, Pazarlama ve Satış Başkanlığı görevini üstlenmiş, ardından Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirilmiştir. Yaptığı başarılı çalışmalar neticesinde 2011 yılında yapılan bir araştırmada yılın en iyi 25 pazarlama yöneticisi içinde birinci seçilen Çizmecioğlu, Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini yapmıştır. Aynı zamanda Türk Hava Yolları A.O.’nun ortak olduğu Güneş Ekspres Havacılık A.Ş. ve Türkbine Teknik Gaz Türbinleri Bakım Onarım şirketinde Yönetim Kurulu üyesi olarak çalışmalarına devam etmektedir.
|
|
Başak Kluznick Yıldız Holding Süt ve Sütlü Ürünleri, Smartt, Şekerleme ve Sakız Pazarlama Genel Müdürü
Boğaziçi Üniversitesi’nde İşletme ve Uluslararası İlişkiler olmak üzere çift anadalı bitirdikten sonra Procter&Gamble Pazarlama bölümünde işe başlayan Kluznick, daha sonra kariyerinin büyük bir bölümü şirketin İsviçre’deki bölge merkezinde Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesinin sonuçlarından sorumlu Saç Bakım ürünleri Pazarlama Direktörü ve Amerika’daki Global Merkezde geçirdi. 2008 yılının sonunda Türkiye’ye dönerek Yıldız Holding’de Çikolata kategorilerinden sorumlu Pazarlama Genel Müdürü olarak görev aldı. Kluznick halen, Yıldız Holding'te Süt ve Sütlü ürünler, Smartt, Şekerleme ve Sakız kategorilerinin Pazarlama Genel Müdürü olarak iş yaşamına devam etmektedir.
|
|
Gökhan Mendi TEB Genel Müdür Yardımcısı
Mendi, İTÜ İnşaat Mühendisliği Bölümündeki eğitiminin ardından, İstanbul Üniversitesi’nde MBA ve London Business School’da Executive MBA derecesi aldı.Kariyerine 1990 yılında British Petroleum Mühendisliği Müdür Yardımcısı olarak başladı ve 1996 yılında Pazarlama Müdürü oldu. Aynı yıl Satış ve Pazarlama Müdürü olarak Beiersdorf Kimya A.Ş’de çalıştı. Bankacılık kariyerine ise 1996 yılında Citibank UK/İstanbul’da Kredi Kartı Satış ve Pazarlama Müdürü olarak başladı, 1998 yılında Kredi Kartları Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etti. 1999 yılında Citibank/UK’de İş Geliştirme Başkanı oldu. Mendi, Temmuz 2001 yılında Finansbank Hollanda'da Hollanda, Almanya ve Belçika Perakende bankacılık faaliyetlerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaya başladı, sonrasında Finansbank Türkiye Bireysel Bankacılık faaliyetlerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı oldu, Ağustos 2007 yılında Fortis Türkiye Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı olarak başladığı görevine Perakende Bankacılık Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak tüm Bireysel Bankacılık, Bankasürans, İşletme Bankacılığı, Krediler ve Operasyonlardan sorumlu olarak devam etti. Mendi, Fortis ve TEB birleşmesinden sonra, Bireysel ve Özel Bankacılık faaliyetlerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak kariyerine devam etmektedir.
|
|
Cem Özenç Novo Nordisk Ürdün Genel Müdürü
İstanbul Eczacılık Fakültesi mezun olan Özenç, kariyerine 2003 yılında Bilim İlaç’ta Ürün Müdürü olarak başladı. 2005 yılında Novo Nordisk’e transfer oldu. 2008’de Novo Nordisk HQ’ya transfer olarak Global Pazarlama’da görev aldı. 2009 yılında Türkiye Novo Nordisk’e transfer oldu. Pazarlama Müdürü, sonrasında Pazarlama Direktörü olarak global ve yerel düzeyde bir çok projede çalıştı. Halen Novo Nordisk’e Ürdün Genel Müdürü olarak görevine devam etmektedir.
|
|
Güliz Öztürk Pegasus Ticari Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji mezunu olan Öztürk, iş yaşamına 1990 yılında Türk Hava Yolları'nda başladı. Türk Hava Yolları'nda birçok pozisyonda görev alan Öztürk, 2005 yılında Pegasus'a katıldı. Halen Pegasus Ticari Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcı olarak görevine devam etmektedir.
|
|
Cem Lütfi Rodoslu Migros Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
İş hayatına Önentaş Dardanel A.Ş’de başlayan Rodoslu, Tespo A.Ş’de sırasıyla Satınalma Yöneticiliği ve Satınalma Müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. 1997 – 2002 yılları arasında Continent – Carrefour (Promedes)’te görev yapan Rodoslu, 2002 – 2006 yılları arasında Tansaş’ta Kategori Yönetimi Genel Müdür Yardımcılığı ve İcra Kurulu Üyeliği görevlerinde bulunmuştur. 2006’da Migros’a Kategori Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı görevi ile katılan Rodoslu, 23 Aralık 2010’dan bu yana Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütmektedir.
|
|
Galip Tözge Çalık Finansal Hizmetler Grubu Başkanı
Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü mezunu olan Tözge, yüksek lisans derecesini İşletme dalında ABD’de Missouri Üniversitesi’nden almıştır. Akbank’a katılmadan önce Citibank Türkiye’de Genel Müdür Yardımcılığı görevinde bulunmuş olan Tözge, Akbank’a Eylül 2002 tarihinde Perakende Bankacılık Dağıtım Kanallarından sorumlu Bölüm Başkanı olarak katılmış ve Aralık 2007’de Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmıştır.
|
|
Eser Hakim Brand Experience Designers Kurucu Ortağı
Brand Experience Designers kurucu ortağı Eser Hakim Marka Deneyimi, Pazarlamanın Yeni Oyuncakları, Gençlere Yönelik Pazarlama, Yeni Pazarlama Trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Eser Hakim öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.
|
|
Alemşah Öztürk 41-29 Medya İnternet Ajans Başkanı
Bir çok yayın kuruluşu tarafından Türkiye’nin marketing alanındaki sözcülerden birisi sayılan Öztürk, dijital dünyadaki yoğun ihtiyacın farkına vararak 2007 yılında 41-29‘u kurmuştur. Bugüne kadar 200’e yakın projeye imza atan, 4 yıl gibi kısa bir sürede 6 katı büyüklüğüne ulaşan Türkiye’de Kristal Elma ve Effie olmak üzere 30’den fazla, Global olarak da 40’tan fazla ödül alan, 41-29, Türk yaratıcı yaklaşımının global alanda bir çok ilk’e ulaşmasını sağlamıştır.
|
|
Fügen Toksü Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Başkanı (TUHİD), Toksü ve Chase Halkla İlişkiler Ajans Başkanı
Fügen Toksü, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Lisans, İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü MBA mezunudur. Toksü ve Chase Halkla İlişkiler kurucusu ve “Altın Örümcek” ödüllü www.otoalsat.com otomotiv portalı, www.f1yaris.com Formula 1 sitesi ve www.halklailiskiler.com iletişim ve halkla ilişkiler portalının kurucusu ve yöneticisidir. Toksü, halen Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Başkanlığı ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Türkiye Medya ve İletişim Meclisi Başkan Yardımcılığı ile İnternet Medyası Derneği Başkan Yardımcılığı görevlerini de yürütmektedir. Fügen Toksü, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti ve Ekonomi Gazetecileri Derneği Üyesi ve sarı basın kartı sahibidir. 2007 yılından itibaren Web Marketing Association The WebAward Jüri Üyeliği’ne devam etmektedir. İletişim sektörü adına medya araçlarında çok sayıda programlara katılarak görüş bildiren Toksü’nün, makaleleri/görüşleri ulusal ve uluslararası medyada yayınlanmış, ayrıca kendisi, çok sayıda yarışmada jüri başkanı ve jüri üyesi olarak yer almıştır. Toksü’nün yayınlanmış iki ders kitabı bulunmakta ve diğer yandan Karadeniz Teknik Üniversitesi, Kadir Has Üniversitesi ve Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakülteleri’nde akademik çalışmalarını sürdürmektedir.
|
|
Alp Akgünlü Petrol Ofisi Pazarlama Yöneticisi
Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği mezunu olan Akgünlü, 1996 yılında Gillette firması satış departmanında başladığı iş hayatına aynı firmanın Londra ve İstanbul’da bulunan operasyonlarında farklı görevlerde devam etmiştir. Bu firmada en son olarak Balkanlar ve Akdeniz Bölgesi Pazarlama Müdürlüğünü görevini yürütmüştür. Procter&Gamble firmasının Gillette’i satın almasıyla bu şirkette Ürün Müdürü olarak çalışmaya başlamış, son olarak Ariel ve Ariel Professional markalarından sorumlu olmuştur. Akzo Nobel Marshall firmasında Pazarlama Müdürlüğü görevinden sonra, 2012 yılından beri Petrol Ofisi Pazarlama Müdürü görevini yapmaktadır.
|
|
Umut Canpolat Renault MAIS A.Ş. İletişim Direktörü
Canpolat, İ.T.Ü. Makine Fakültesi lisans eğitiminin ardından, ABD’de University of Missouri’de İşletme Yüksek Lisansını tamamladı. Ford Otosan Ürün Geliştirme bölümünde iş hayatına başlayan Canpolat, iki yıl ABD Detroit’te Ford Motor Company’de çalıştı. 2001 yılından itibaren Ford Otosan’da sırasıyla; Proje Yönetimi Ekip Liderliği, Ticari Araçlar Marka Müdürlüğü ve Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevlerini yürüttü. 2011 yılında İletişim Direktörü olarak Renault MAIS A.Ş.’ye transfer olan Canpolat, halen bu görevde kariyerini sürdürmektedir.
|
|
Mehmet Cemalcılar Yapı Kredi Perakende Bankacılık Grup Direktörü
Boğaziçi Üniversitesi İşletme Yönetimi Bölümü'nden 1992 yılında mezun olan Cemalcılar, kariyerine Koçbank'ta kredi analisti olarak adım attı. Türk Eğitim Vakfı bursiyeri olarak MBA öğrenimini MIT - Sloan School of Management'ta tamamlayan Cemalcılar, Türkiye’ye dönmeden önce ABD’de A.T. Kearney firmasında yönetim danışmanı olarak yaklaşık 5 sene çalıştı. Türkiye’ye döndükten sonra yönetim danışmanlığı görevine devam etti. 2007 yılının Ağustos ayına kadar Deutsche Bank’ta çalıştı. Aynı yılın ekim ayında Yapı Kredi'deki görevine başlayan Cemalcılar, halen Yapı Kredi Perakende Bankacılık Grup Direktörü olarak bankadaki görevini sürdürmektedir.
|
|
Murat Gün Nike Türkiye Pazarlama Direktörü
Galatasaray Lisesi ve ardından Galatasaray Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitiren Gün, iş yaşamına Nike’da analist olarak başladı. Paris 1 Panthéon Sorbonne Üniversitesi IAE’den burslu MBA derecesi olan Gün, daha sonra Deloitte Türkiye Danışmanlık bölümünde yönetici olarak çalıştı. 2008 yılında Nike bünyesine geri dönerek Hollanda’daki Avrupa merkezinin stratejik planlama bölümünde Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’dan sorumlu olarak görev yaptı. 2009 yılı sonunda Türkiye’ye dönerek Futbol Kategori Marka Müdürü görevini yürüten Gün, 2011 Ekim ayından itibaren Nike Türkiye Pazarlama Direktörü olarak çalışmaktadır.
|
|
Beyza Kapu L'oreal Türkiye Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü
M.Ü. İngilizce Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Kapu, Milano Bocconi Universitesi’nde Ekonomi ve Slovenia University of Ljubljana’da Siyaset Bilimi bölümlerinde kısa dönem eğitimi almış ve aynı üniversitede pazarlama MBA masterını tamamlamıştır. Kapu, profesyonel iş hayatında Colgate Ürün Müdürü, Kimberly-Clark Kategori ve Medya Pazar Araştırma Müdürü, L’oreal Türkiye Grup Ürün Müdürü ve L’oreal Paris Fransa merkez ofisinde Avrupa Ülkelerinden Sorumlu Pazarlama Kategori Müdürlüğü görevlerini üstlenmiştir. Kapu, 2011’den bu yana L’oreal Türkiye Tüketici Ürünleri Bölümü’nde Pazarlama Direktörlüğü görevini sürdürmektedir.
|
|
Hakan Okay Yazar ve Eğitmen
İ.Ü.Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü ile yine aynı üniversitenin İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsünden mezun olan Okay, çeşitli firmalarda ürün müdürü, satış müdürlüğü ve pazarlama müdürlüğü görevlerinde bulundu. Son olarak Aktif Kozmetik Satış ve Pazarlama A.Ş. pazarlama yöneticisi olarak görev yapan Okay, “Kişisel Satış Teknikleri” konusunda eğitimler vermekte ve çeşitli dergilerde "Pazarlama ve Satış" konularında makaleler yazmaktadır.
|
|
Barış Orbay Arçelik Pazarlama Direktörü
Orbay, öğrenimini Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü ve Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde tamamladı. 1999 yılında katıldığı Arçelik ailesinde 2010 yılından bu yana Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etmektedir.
|
|
Ali Fuat Orhonoğlu Unilever Ev Bakım Grubu Müşteri Pazarlama Direktörü
Orhonoğlu, Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nü bitirmiştir. 1995 yılında Unilever’de müşteri geliştirme departmanında işe başlamış, saha satış, ticari pazarlama ve pazarlama gibi değişik fonksiyonlarda farklı görevler almıştır. 2006-2009 yılları arasında Dubai’de Unilever Körfez Ülkeleri Modern Ticaret Kanalları Yöneticiliği yaptıktan sonra tekrar Türkiye’ye dönmüş ve halen bulunduğu Ev Bakım Grubu Müşteri Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlenmiştir.
|
|
Galip Sayıl BASF A.Ş. Pazarlama ve Ürün Yönetimi Direktörü
İstanbul Alman Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği mezunu olan Sayıl, yurtdışında Avusturya ve Suudi Arabistan'da İnşaat Müh. olarak çalıştıktan sonra, Türkiye'de Enka / Çimtaş, Hilti, Feniş Sistem firmalarında ve sahibi olduğu Mete Dış Ticaret İnş. San, Müh. firmasında çalışmıştır. 2000 yılından bu yana BASF Yapı Kimyasalları Sanayi A.Ş. firmasında Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktadır. 2004 - 2006 yılları arasında IMSAD İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği'nde başkanlık yapan Galip Sayıl halen İMSAD'da yönetim Kurulu üyesi ve Yapı Güvenliği ve Deprem Komitesi başkanıdır.
|
|
Ahmet Fatih Tamay Anadolu Isuzu Satış ve Pazarlama Direktörü
Tamay, İ.T.Ü. Makine Fakültesi Uçak Mühendisliği bölümünden 1980 yılında mezun olmuştur. Anadolu Isuzu’da Satınalma Mühendisi olarak iş yaşamına başlayan Tamay, aynı firmada çeşitli görevlerde bulunmuştur. 2006 yılından itibaren atandığı Satış ve Pazarlama Direktörlüğü görevini halen sürdürmektedir.
|
|
Serkan Ülgen Yapı Kredi Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü
Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Ülgen, MBA programını Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamladı. Kariyerine 1998 yılında Boyner Holding bünyesindeki Benkar Tüketici Finansmanı ve Kredi Kartı Hizmetleri'nde başlayan Ülgen, 2001 yılında Yapı Kredi - Kredi Kartları Pazarlama ekibinde yönetici olarak çalışmaya başladı. Halen Yapı Kredi Perakende Bankacılık Yönetimi’nde Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü olarak görevini sürdüren Ülgen, ayrıca Bankalararası Kart Merkezi'nde (BKM) Yönetim Kurulu Üyesi olarak Yapı Kredi’yi temsil ediyor.
|
|
Günden Yılmaz Shell & Turcas A.Ş. Pazarlama Yöneticisi
Yılmaz, Robert Koleji ve Marmara Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nün ardından Columbia Üniversitesi ve London Business School’da yüksek lisans eğitimini tamamladı. Garanti Bankası’nda Dış İlişkiler Yöneticisi olarak görev yaptıktan sonra, 2002 yılında Shell bünyesinde çalışmaya başladı. Shell Türkiye’de Perakende Satışlar Bölge Satış Müdürü olarak çalıştıktan sonra 2005 yılında Londra’da Shell International Petroleum Company Ltd bünyesinde Perakende Satışlar B2C Pazarlama ve Strateji Analisti sorumluluğunu üstlendi. 2008’de Avrupa Otoyolları Pazarlama Müdürü olarak görev aldı ve 1 yıl sonra Gıda Perakendeciliği Stratejik Ortaklıklar İş Geliştirme Yöneticisi olarak görev yaptı. Tekrar Türkiye’ye dönen Yılmaz, Shell & Turcas Pazarlama Müdürü görevine devam etmektedir.
|
|
Prof.Dr. Kemal Kurtuluş
Prof. Dr. Kemal Kurtuluş İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Pazarlama Anabilim Dalı’nda öğretim üyesidir. Doktorasını İstanbul Üniversitesi’nde yapan Kemal Kurtuluş, yüksek lisansını Amerika’da Kansas Üniversitesi’nde tamamlamıştır. European Journal of Marketing, Management International Review, Frensenius Environmental Bulletin, AMSE Review, Journal of European Research gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleleri yayınlanmıştır. Prof. Dr. Kemal Kurtuluş, birçok ulusal ve uluslararası kongrelere katılmıştır. Kendisinin “Pazarlama Araştırmaları” kitabının genişletilmiş versiyonu 2004 yılında basılmıştır. “Academy of Marketing Science”a üye olan Prof. Dr. Kemal Kurtuluş, Journal of Asia Pacific Marketing’de değerlendirme komitesinde görev yapmaktadır. Nebraska Üniversitesi, Ohio State Üniversitesi, Hamburg Üniversitesi, Johannes Kepler Üniversitesi ve Stellenbosch Üniversitesi’nde ziyaretçi öğretim üyesi olarak görev yapmıştır. Kendisi şu anda lisans, yüksek lisans ve doktora düzeyinde pazarlama araştırmaları, pazarlama stratejileri, pazarlama yönetimi, perakendecilik ve uluslar arası pazarlama derslerini yürütmektedir.
|
|
Prof. Dr. İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F İşletme Bölümü Öğretim Üyesi
Prof. Dr. İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Öğretim Üyesidir. Pazarlama, Elektronik Ticaret, Mobil Pazarlama konularında yazılmış çok sayıda kitap ve makalesi bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, İnternette Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Pazarlama Yönetimi konularında dersler vermektedir. İnfomag Dergisi’nde pazarlama üzerine güncel yazılar yazmaktadır.
|
|
Prof.Dr. Serdar Pirtini Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Üyesi
Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümü’ne Araştırma Görevlisi olarak giren Pirtini, önce “Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı Doktora” unvanı almış, sonrasında Doçent ve profesör olmuştur. Pirtini, İşletme, İktisat ve Ekonometri Bölümleri’nde Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora düzeylerinde Pazarlama ve Global Pazarlama dersleri vermektedir. Hava Harp Akademisi’nde konferanslar veren Pirtini, Galatasaray Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde pazarlama dersleri, Siyaset Okulu ve Turquality Programı’nda seminerler vermektedir. 2005-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Fakülte Kurulu ve Yönetim Kurulu Üyeliği yapmış olan Pirtini’nin pazarlama konusunda kitapları, ulusal ve uluslararası bildirileri, çeşitli hakemli dergilerde, editörlü kitaplarda ve gazetelerde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır.
|
|
Prof.Dr. Yavuz Odabaşı Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi
1949'da Bafra'da doğdu. 1971 yılında A.İ.T.İ.A. İşletme-Muhasebe bölümünden mezun oldu. Aynı Akademi'deki İşletme Yönetimi Enstitüsü pazarlama bölümünü 1973 yılında tamamlayarak işletme bilim uzmanlığını kazandı. Askerlik görevini takiben 1975 yılında Cam-elyaf San. A.Ş.'de satış sorumlusu olarak çalıştı. 1976 yılında devlet bursu ile ABD’ye gitti ve master-doktora derecelerini aldı. 1982-1985 yıllarında Erciyes Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalıştı. 1985 yılından bu yana Anadolu Üniversitesi’nde görev yapmakta olup; Eskişehir MYO kurucu müdürlüğü, Entegre Yüksekokulu müdürlüğü ve İşletme Fakültesi kurucu dekanlık görevlerinde bulunmuştur. Halen İşletme Fakültesi öğretim üyesidir.
|
|
Prof.Dr. Esra Gençtürk Özyeğin Üniversitesi Rektörü
Prof. Gençtürk, Robert Koleji’nden mezun olmasının ardından University of Southern California Íşletme Bölümü’nden Lisans (BS), University of Minnesota’dan Íşletme Yüksek Lisans (MBA) ve University of Minnesota’dan Pazarlama anabilim dalında Doktora derecelerini almıştır. Prof. Gençtürk Özyeğin Üniversitesi’ne katılmadan önce 1989 – 1996 senelerinde University of Texas, Austin’da Pazarlama ve Uluslararası İşletme Bölümü’nde öğretim üyesi olarak, 1996-2009 yıllarında da Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde tam zamanlı öğretim üyesi olarak çalışmıştır. University of Minnesota ve University of Texas, Austin’da bir çok kez “Öğretimde Mükemmellik Ödülü”ne layık görülen Prof. Gençtürk’ün uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış çok sayıda makalesi ve ödül almış yayınları bulunmaktadır. American Marketing Association Global Special Interest Grubu’un Başkanı olarak görev yapmakta ve Journal of International Business Studies, Journal of International Marketing, ve Journal of International Management dergilerinin yayın kurullarında bulunmaktadır.
|
|
Doç.Dr.İpek Altınbaşak Farina Bahçeşehir Üni. İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Üyesi
Doç.Dr.İpek Altınbaşak Farina, üniversite ve MBA eğitimlerini tamamladıktan sonra hızlı tüketim malları sektöründe Unilever A.Ş. gıda grubunda ürün müdürü olarak görev yapmıştır. Proje liderliğini yürüttüğü “Rama Cansuyu” projesi, 1994 yılında United Nations tarafından “dünya çapında yılın en başarılı çevre projesi” seçilerek ödül almıştır. Komili Holding‘de pazarlama müdürü ve yeni ürün geliştirme direktörü olarak da görev alan Altınbaşak Farina, telekomünikasyon sektöründe de kurumsal iletişim danışmanı olarak çalışmıştır. Boğaziçi Üniversitesi’nde Pazarlama doktorasını 2004 yılında tamamlayarak aynı yıl Bahçeşehir Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde öğretim üyesi olarak çalışmaya başlayan Altınbaşak Farina, 2005-2007 yılları arasında da Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü olarak yirmiden fazla yüksek lisans programını geliştirme ve yürütme görevini üstlenmiş, ayrıca, çeşitli doktora ve yüksek lisans programlarının koordinatörlüğünü yapmıştır.
|
|
|