İlaç ve Sağlık Dünyasının Buluşma Noktası
23 Şubat 2017, Steigenberger Hotel Istanbul Maslak
Pharma Power Conference’a hoş geldiniz.
Tüm ilaç ve sağlık dünyasını bir araya getiren, sektörün ve sektör çalışanlarının gelişimine ve ilerlemesine önemli katkılar sağlayan Pharma Power Conference, sizlerden aldığı destekle 10 yılını geride bıraktı. Konferansımız, kapsamlı içeriği, bilgilendirirken eğlendiren yapısı ve farklı etkinlikleri ile her yıl daha büyük katılımlarla gerçekleşiyor.
Pharma Power Conference’da önemli ilaç şirketlerinin yönetim kurulu başkanları, CEO'ları, genel müdürleri ile diğer yöneticiler ve otoritelerden oluşan seçkin konuşmacılar bilgi ve deneyimlerini sizlerle paylaşıyor. Yönetim, liderlik, pazarlama, satış ve kişisel gelişim alanlarından özenle şeçilmiş konular ve uygulamalar, ilaç dünyasında kalıcı izler bırakmanın yollarını gösteriyor.
Pharma Power Conference, yeni konu ve konuşmacılarıyla sizlere sunduğu eşsiz deneyimlerin yanı sıra, ilaç ve sağlık dünyası profesyonellerinden oluşan konferans katılımcılarıyla bir araya gelme ve bağlantılarınıza güçlendirme imkanını da sağlıyor.
23 Şubat 2017’te, 11. Pharma Power Conference’da görüşmek dileğiyle…
KONFERANS PROSPEKTÜSÜ
1. FORMÜLÜ
İş dünyasının en önemli platformlarından olan EDUWORKS konferanslarının (Liderlik Zirvesi, Marketing Power Conference, Customer Power Conference, Kişisel Gelişim ve Başarı Zirvesi, Human Resources Power Conference) bilgi ve deneyimiyle birlikte; Türkiye’nin önemli ilaç firmalarının Yönetim Kurulu Başkanları, CEO’ları, genel müdürleri, pazarlama, satış ve İK yöneticilerinin yer aldığı yirmiyi aşkın konuşmacı, onlarca oturum ve birbirinden önemli konuları içerir.
2. FARMALOJİK ÖZELLİKLERİ
Farklı, eğitici, interaktif, eğlenceli ve fırsatlarla dolu bir konferans olarak, ilaç sektöründe yer alan yönetici ve yönetici adaylarının pazarlama, satış, yönetim, liderlik ve kişisel gelişim konularıyla ilgili bilgi ve becerilerini geliştirerek iş hayatında başarılı olmalarını sağlar.
3. ENDİKASYONLARI
• Pazarlama: Pazarlama otoriteleri ve iş dünyasının önemli isimleri ile bilgi ve deneyim alışverişinde bulunma, pazarlama ilke ve teknikleri ile bunların uygulamaları hakkında bilgi sahibi olma, ürün yönetimi, marka yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlama, PR ve tanıtım gibi önemli konularda bilgi ve becerileri geliştirme.
• Satış: Satış otoriteleri ve iş dünyasının önemli isimleri ile bilgi ve deneyim alışverişinde bulunma, yaratıcı ve farklı satış tekniklerine sahip olma, müşterilerle etkili iletişim kurma, ikna becerileri kazanma, satışları artırma fırsatı ve karlı bir satış yönetimi sağlama.
• Yönetim: Yönetim otoriteleri ve iş dünyası'nın önemli isimleri ile bilgi ve deneyim alışverişinde bulunma, modern yönetim ve organizasyon uygulamaları ile ilgili önemli bilgileri ve yenilikleri öğrenme, amaç ve hedef belirleme, planlama, ekip oluşturma, delegasyon, motivasyon, iletişim, sorun çözme ve karar alma, yaratıcılık gibi önemli yönetim becerilerini geliştirme.
• Liderlik: Türkiye’nin önemli holdinglerinin başkanları ve CEO’ları ile bilgi ve deneyim alışverişinde bulunma, iş hayatında lider olmalarına katkı sağlayacak değerli bilgilere sahip olma, liderlikle ilgili yol gösterici yenilikleri öğrenme ve geleceğin liderleri arasında yer alma.
• Kişisel Gelişim: Kişisel gelişim otoriteleri ve iş dünyasının önemli isimleri ile bilgi ve deneyim alışverişinde bulunma, kişisel gelişimle ilgili yenilikleri öğrenme, bilgi, beceri ve yaratıcı düşünme yeteneklerini geliştirme, kendilerini daha iyi tanıyıp potansiyellerini keşfetme, iş hayatında fark yaratma fırsatını yakalama.
4. KONTRENDİKASYONLARI
Bilinen bir kontrendikasyonu yoktur.
5. UYARILAR/ÖNLEMLER
İlaç ve sağlık sektöründe yer alan tüm yönetici ve yönetici adayları tarafından kullanılmalıdır. Farklı sektörlerde çalışanlara önerilmez.
6. YAN ETKİLER/ADVERS ETKİLER
Bilgi ve deneyime aşırı duyarlılığı olanlarda, bağımlılık belirtileri bildirilmiştir.
BEKLENMEYEN BİR ETKİ GÖRÜLDÜĞÜNDE EDUWORKS VE BRANDFUTURE’A BAŞVURUNUZ.
7. İLAÇ ETKİLEŞMELERİ
Diğer EDUWORKS konferansları ile birlikte alındığında yoğun bir bilgi ve deneyim artışı görülebilir.
8. KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU
EDUWORKS tarafından başka şekilde tavsiye edilmediği taktirde; yılda bir defa alınmalıdır.
9. DOZ AŞIMI
Doz aşımı riski bulunmamaktadır.
10. SAKLAMA KOŞULLARI
Konferans notları ve konferans CD’si olarak saklayınız. Aynı şirket içinde paylaşınız. Rakiplerden koruyunuz.
11. TİCARİ TAKDİM ŞEKLİ
Konferans
12. RUHSAT TARİH VE NO
23 Şubat 2017
13. RUHSAT SAHİBİ
EDUWORKS & Brandfuture
14. ÜRETİM YERİ
EDUWORKS & Brandfuture, Steigenberger Hotel Istanbul Maslak
|